Vakantiekriebels - vakantiebeurs Utrecht

16 januari 2014 - Waalwijk, Nederland

Vakantiekriebels? - vakantiebeurs Utrecht 2014

De dagen gaan weer lengen en dus is het weer tijd om te gaan bedenken waar we komend seizoen naar toe willen reizen. Eind december komen ook alle reisboeken weer uit en vanaf Kerst gaat het bij de mensen meestal weer knagen: waar naar toe dit jaar? – wanneer gaan we? – gaan we een verre reis maken? Blijven we in Europa en zo ja, gaan we naar het noorden, oosten, zuiden of westen?

Hier speelt de Vakantiebeurs dus heel handig op in. Altijd half januari kun je van woensdag t/m zondag terecht in diverse hallen van de Jaarbeurs in Utrecht (de dag voor de agenten zelf is de dinsdag).

De Jong Intra op de vakantiebeurs Utrecht

Dit jaar staat ook mijn werkgever weer op de beurs: De Jong Intra Vakanties. Er staat een touringcar in de stand en de busreizen krijgen extra aandacht dit jaar (zowel busreizen vanuit Nederland als vliegen naar het land van bestemming en daar de busreis beginnen.

Elk jaar worden aan diverse agenten ook prijzen toegekend tijdens de vakdag op dinsdag en De Jong Intra is zelfs 2 maal in de prijzen gevallen: “We” hebben een Veer gewonnen als beste bus-aanbieder en de agentensupport award voor de beste ondersteuning naar de ANVR reisbureaus.!!!!

Met trots kan ik natuurlijk ook zeggen dat ik door mijn werk als reisleidster bij De Jong Intra daar een bescheiden inbreng in heb gehad!

Op zondag 2 februari heeft De Jong Intra een informatieve bijeenkomst gepland in Didam. Hier komen een aantal reisleidsters (waaronder ikzelf) bij elkaar om u warm te maken voor een aantal specifieke landen ( Ierland – Italië – Schotland – Spanje) maar natuurlijk is er ook genoeg ander materiaal aanwezig om een keuze te maken uit de vele reizen die aangeboden worden. Ik ga hier binnenkort nog wat meer over vertellen maar nu is het tijd voor de beurs.

A.s. zaterdag ben ik een groot deel van de dag op de beurs aanwezig in de stand van De Jong Intra. Dat is in hal 7 met stand-nummer A 037 met vlakbij een Spaans terras en alle stands met info over Spanje (mijn stokpaardje)

Dus: mocht u in de gelegenheid zijn om de beurs te bezoeken, kom dan vooral even langs onze stand. Kan niet missen want er staat een grote touringcar! En zaterdag kan ik dan evt. met u kennismaken of de kennismaking hernieuwen!

Voor Spanje zijn er zelfs een paar nieuwe reizen: Passie in het noorden van Spanje en Portugal – Keltisch Galicië en Noord-Portugal – Andalusië en Marokko en een geheel vernieuwde reis Noord-Spanje en de Picos de Europa. Met daarnaast natuurlijk de reizen die al jaren een succes zijn: ontdek Barcelona – al Andalus, het Moorse erfgoed – Andalusië en Gibraltar.

Dit is natuurlijk maar een zeer kleine greep uit het aanbod. Kom naar de beurs en verbaas u over de vele reizen naar alle uithoeken van de wereld

Tot zaterdag!!!!????