Reismarkt De Jong Intra vakanties 2 febr. 2014 Didam

29 januari 2014 - Waalwijk, Nederland

Reismarkt De Jong Intra Vakanties   zondag 2 febr. 2014  Didam

De vakantiebeurs zit er op, de stand van de Jong Intra Vakanties is goed bezocht.

A.s zondag 2 febr. houdt De Jong Intra Vakanties haar eigen reismarkt. Die zal plaatsvinden in Didam bij Partycentrum Boszicht. (Tolweg 9)  Dit is ook de wisselplaats waar de bussen via diverse opstapschema’s  de gasten naar toe brengen die aan hun reis gaan beginnen  naar alle uithoeken van Europa (uitgezonderd enkele reizen o.a. Spanjebusreis)

middelste etage 2e kamer van rechts, heb ik mogen slapenDe reismarkt duurt van 11 tot 3 uur en een aantal reisleidsters zullen een presentatie houden over diverse bestemmingen, zoals Ierland – Schotland – Italië  - Spanje (dat laatste gebeurt dus door mij)

Ook is er een presentatie over de riviercruises en de fietsvakanties. Verder ligt er  veel informatie over diverse busreizen binnen en buiten Europa.

Kortom, u zult zich niet gaan vervelen. Via onderstaande link kunt u zich nog aanmelden om deze dag bij te wonen.

Ik hoop u te zien! De koffie staat klaar en voor de liefhebbers is er ook (gratis) erwtensoep