Tonny Egberts

Video’s:
142

Over mij

Hier schrijf ik nog iets over mezelf...

Voor de 3e keer naar Mali geweest. 2 keer een gezamenlijk blog gehad met Dirk maar dit jaar besloten er zelf een te beginnen. Ik ben, naast lerares Spaans in de winter, (okt. - april) reisleidster bij de reisorganisatie Kras in de zomer (april - sept.). Ik ga dan ook proberen geregeld een stukje te schrijven over de wetenswaardigheden/lotgevallen/anekdotes/nieuwtjes etc. tijdens mijn reizen.

Mijn reizen gaan/gingen naar o.a.: Spanje - Portugal - Italie - Frankrijk - Schotland - Scandinavie (Noordkaapreis) - Moskou/St. Petersburg - Baltische staten - Marokko etc.

Je kunt me dus op veel plaatsen tegenkomen

Over mijn reis

Hier schrijf ik nog iets over mijn reis...

Bezochte landen

Ik heb 34 landen (14%) bezocht:

Andorra, België, Canada, Colombia, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Gambia, Gibraltar, Griekenland, Italië, Jersey, Letland, Litouwen, Luxemburg, Mali, Marokko, Monaco, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Rusland, Senegal, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zweden, Zwitserland.