Maandag 8 aug. 2011

8 augustus 2011 - Thurso, Verenigd Koninkrijk

Vandaag een leuke dag voor Luca. Eerst om 9 u naar de show met de schapenhonden. Na de de nieuwe aanwinst?demonstratie wordt er altijd een schaap geschoren, er zijn bijna altijd lammetjes die de fles krijgen en nu was er ook een kalfje dat de fles moest hebben. De puppies waren deze keer 4 weken oud en nog heerlijk wollig. Helaas was de vader van neill er om alles een beetje in de gaten te houden: hij fokt ze! dus we hebben geen levend hondje mee kunnen nemen (later wel een pluizige). De vader fokt ze en Neill zoekt de beste reu (s) uit een nest om ze te trainen.

Na de honden naar Dornoch voor de lunch en daarna naar Dunrobin castle voor een show met roofvogels (uil - valk - havik): heel amusant en interessant. Later natuurlijk ook de kamers bezichtigd.roofvogelshow in Dunrobin Castle

En dan het laatste stukje langs de kust naar Thurso. Het was bijna de hel dag droog, slechts af en toe een klein buitje (soms een regenboog) en soms zelfs de zon. Morgen naar de Orkney eilanden en dat betekent om half 7 op, om 7 u ontbijten (want dat is zeer uitgebreid) en om 8 u vertrek naar de boot bij John O'Groats

1. Hilde:
    8 augustus 2011
    Ik ben VET jaloers :) lammetjes de fles geven, wollige puppies knuffelen, een kalfje de fles, een roofvogelshow...

Maar als pleister op de wonde mag ik dan morgen uitslapen en hoef niet om half 7 op :) (alhoewel ik dat netuurlijk ZO om zou willen ruilen). Afijn, niet zeuren, over 2 weken vertrekken we zelf.

Geniet ze, samen met Luca !