zaterdag en zondag

7 augustus 2011 - Ballater, Verenigd Koninkrijk

Hallo allemaal

iedereen die mijn blog heeft gevolgd weet natuurlijk dat we gisteren (6 aug) hebben bezocht: Scone palace in Perth - we hebben de middagstop gehad in pitlochry met de zalmtrap en daarna zijn we nog in de whiskystokerij geweest in Dalwhinnie voor we naar het hotel gingen in Newtonmore. Daar hebben we heerlijk gegeten en hebben we zelfs een (kleine) kamer met 2 aparte bedden dus we prijzen ons weer gelukkig.

Vandaag, 7 aug., weer het rondje Royal Deeside: via Aviemore en Grantown on Spey naar Tomintoul koets met motor!!om koffie te drinken in de voormalige brandweerkazerne. Dan langs een skicentrum naar Ballater: het stadje waar koningin Victoria altijd met de trein aankwam voor haar vakantie in Schotland. Daar was het Victoriaweek en kwam er een stoet oude auto's voorbij. Natuurlijk heel interessant voor Luca.

Dan naar het kerkje bij Balmoral: koningin Elisabeth had daar net die ochtend de dienst bijgewoond was ze is al in Schotland en daardoor was Balmoral dicht maar wij gaan altijd naar het jachtslot in Braemar.

En dan maken we het rondje Cairngorn mountains vol met Lairg en Pitlochry en weer naar het hotelen ik heb het op, Luca niet voor Highlander menu met haggis!!!!!!!!!!!!!!!!! (ik heb er van gegeten maar Luca heeft het niet eens geprobeerd)

Hij ligt nu heerlijk te slapen terwijl ik dit typ in de lounge. de wifi komt niet verder. Ik ga nu afsluiten en ook mijn kamer opzoeken. Het is weer genoeg geweest. Morgen is er weer een dag

1. Betty Kooistra:
    8 augustus 2011
    Hoi Tonny,

Ik volg je nu weer op reis bent naar Schotland. Ik weet nu waar je bent en dat is leuk. We waren met jouw op reis naar Schotland. De reis van 8 juli. Ben de foto`s aan het sorteren en dan komt er van alles naar boven. Heb ook nog een foto van jouw die stuur ik wel via de mail. Veel plezier samen met je kleinzoon. Hij boft inderdaad maar met zo`n oma.

Hartelijke groeten Betty Kooistra