Vakantiebeurs Utrecht 10 – 14 januari 2018: Kras (hal 8 – D gang – stand 58)

8 januari 2018 - Waalwijk, Nederland

Vakantiebeurs Utrecht 10 – 14 januari 2018

twee van de (dikke) reisgidsen van KrasMorgen (dinsdag) begint in Utrecht, in de Jaarbeurs, de jaarlijkse vakantiebeurs. De dinsdag is  altijd een vakdag maar vanaf woensdag is de beurs open voor het publiek. In het verleden ben ik zelf altijd op de vakdag aanwezig geweest om rond te kijken maar dit jaar heb ik de kans gekregen van Kras om 5 dagen aanwezig te zijn om informatie te geven over reizen / bestemmingen / mogelijkheden etc.

Ik ben al reisleidster sinds 1992 en in de loop der jaren heb ik me kunnen Baltische Statenreis - vele reizen door Spanje en Portugalspecialiseren in een groot aantal bestemmingen.

Landen waar ik vele reizen naar heb gedaan zijn: Spanje – Portugal – Scandinavië (vooral Noorwegen) – Schotland (ook de eilandengroepen) – Frankrijk – Moskou/St Petersburg – Baltische Staten - Polen.

Mensen die mijn blog volgen weten waar ik de afgelopen jaren met groepen ben geweest en  mij is  gevraagd om dit jaar als nieuwe bestemming Corsica – Sardinië toe te voegen aan de reeks bestemmingen.

een van de mooiste reizen door NoorwegenIk ben vanaf woensdag dus elke dag aanwezig op de beurs in hal 8 stand 58 in gangpad D samen met een aantal collega’s om iedereen te woord te staan over de vele bestemmingen van Kras in Europa en ver daarbuiten. Kras heeft  zelfs voor alle mensen die op de beurs een reis boeken een actie waarbij prijzen gewonnen kunnen worden die oplopen tot wel 100 euro aan cadeaubonnen.

Wellicht kom ik vele mensen tegen die ik in het verleden als gast in mijn groep heb gehad. Dat zou leuk zijn! En ik hoop mensen te ontmoeten die ik misschien zelfs dit jaar op een reis als gast kan verwelkomen.

Hopelijk tot ziens op de beurs!!

Groeten Tonny Egberts

1. M Odijk:
    11 januari 2018
    Wat leuk Tonny om je gezien te hebben op de vakantiebeurs. We waren eens gast op een van jou reizen. Nu heb je ons weer meer enthousiast gemaakt over enkele reizen die we van plan zijn nog te maken. We hopen jou als reisleidster nog eens tegen te komen . Groet Marja en Edwin
  2. Ronald en Manny van de Graaf:
    12 januari 2018
    Zijn we net een jaar te vroeg naar Sardinië gegaan om met jou mee te kunnen 😀. Dit jaar naar Noord-Italië.
  3. Bert & Annemarie:
    1 februari 2018
    Wij zijn benieuwd naar jouw reisschema, als dat tenminste al bekend is ?
  4. Wilma de Vos:
    2 februari 2018
    Hallo Tonny,
    Ik vond het ontzettend leuk om je onlangs, na 10-tallen jaren, in de trein naar Schiphol te treffen en bij te kletsen.
    Wat mij betreft voor herhaling vatbaar. Jouw mailadres kwijtgeraakt vandaar dit berichtje op je interessante reisblog geplaatst.
    Tot 26 febr ben ik nog in NL.