seizoen 2019 deel 1

5 februari 2019 - Waalwijk, Nederland

Nieuwe reizen in 2019

Sinds vorige week zijn de eerste reizen bekend die ik komend seizoen mag gaan begeleiden. Aangezien veel gasten van vorige reizen me vragen of ik bekend wil maken wat ik ga doen in 2019 zal ik hier alvast int het kort beschrijven welke reizen het zijn.

1: Zaterdag 23 maart ga ik beginnen met een rustige reis: Schilderachtig Andalusië. (kras.nl/38904)  Dit is een excursiereis d.w.z. dat we in 1 hotel zitten (THR Mijas dorp) en ongeveer om de dag een excursie maken naar o.a. Granada – Sevilla – Ronda – Marbella – Nerja – Malaga – Gibraltar. De andere dagen zijn vrij voor wandelen – winkelen – luieren – strand of zwembad etc. etc. Het hotel ligt midden in het stadje Mijas, in de bergen met uitzicht op zee op de hoogte van Fuengirola. Deze reis duurt 15 dagen dus van 23 maart t/m 6 april. Hou je van afwisseling van excursies en vrije tijd, dan is dit een aanrader en eind maart natuurlijk al heerlijke temperaturen. En: er kunnen nog mensen mee. De reis is niet volgeboekt!!!!!

metropol parasol Sevilla

2: 11 april is het voor mij weer de koffer inpakken want dan ga ik de reis Hart van Spanje begeleiden (kras.nl/35616) en die duurt 8 dagen. Vliegen naar Madrid en we bezoeken o.a. Toledo – Avila – El Escorial – Salamanca - Segovia en er is voldoende tijd voor Madrid. De dag van aankomst is er een kort bezoek aan de hoofdstad en gaan we naar een hotel tussen Madrid en Toledo voor de eerste 2 nachten. Daarna logeren we een nacht in Salamanca en  de laatste 4 nachten verblijven we in een hotel in de stad met op dag 7 een hele vrije dag voor b.v. museumbezoek. De laatste dagen vallen trouwens in de Semana Santa (de Goede Week voor Pasen) Ook op deze reis kunnen nog mensen mee, dus boeken zou ik zeggen!! Kijk op de site voor de meer uitgebreide info over het dagprogramma

gelukkig is de mist opgetrokken om naar het uitzichtpunt te gaan

3: Met Pasen ben ik een paar dagen thuis en ik mag daarna, op 23 april, een special gaan begeleiden. Ik heb een reis van 9 dagen samengesteld voor de personeelsvereniging van de Prov. Zeeland naar de Baltische staten. Dat is dus een besloten groep en er kunnen geen mensen mee die niet bij deze groep horen

In een volgend blog komt het verslag van de andere reizen die ik tot nu toe aangeboden heb gekregen

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl