nieuwe reizen 2019 (2)

5 februari 2019 - Waalwijk, Nederland

Nieuwe reizen in 2019 (2)

Sinds vorige week zijn de eerste reizen bekend die ik komend seizoen mag gaan begeleiden. Aangezien veel gasten van vorige reizen me vragen of ik bekend wil maken wat ik ga doen in 2019 zal ik hier alvast int het kort beschrijven welke reizen het zijn.

Over mijn reizen in maart en april heb ik mijn vorig blogje geschreven. Hier volgen de andere reizen die ik mag begeleiden tot begin juli

reis 4 en 5: op 6 mei en 20 mei ga ik opnieuw ( na de reis met de personeelsvereniging) die kant op voor de reis Baltische staten compleet (al jaren een topper). (kras.nl/35675) In 11 dagen reizen we van Vilnius via Kaunas – Klaipeda en de Koerse schoorwal – Riga – Tartu naar Tallinn. 3 landen met hun eigen geschiedenis maar ook jaren verbonden met elkaar onder het Sovjet juk. Geniet van Barok Vilnius – Jugendstil Riga – Middeleeuws Tallinn en de mooie natuur op de Koerse Schoorwal. Ik mag dus 2 reizen achter elkaar begeleiden

St. Stanislaus kathedraal

reis 6: Op 5 juni mag ik weer naar Noorwegen voor de reis Puur natuur (kras.nl/38883)

12 dagen genieten van de prachtige natuur (Trollstigen – Geirangerfjord – Flam treinreis etc.) en steden als Oslo – Trondheim – Alesund – Bergen. Deze reis zit op dit moment zo goed als vol dus haast je als je nog mee wilt met mij (er zijn natuurlijk meerdere data maar daar ben ik tot op heden nog niet op ingedeeld

benedendal van de Raumarivier: 8 % stijgen

reis 7: de laatste reis (voorlopig) waar ik op ingedeeld sta is Polen en de Baltische staten (kras.nl/62036). Deze reis duurt 15 dagen en begint op 19 juni in Warschau. Via Torun en Gdansk gaat het dan naar Mazurië en vervolgens naar de 3 Baltische landen. Op 3 juli eindigt die reis en dan ben ik zelf een weekje op reis met mijn partner voor een feestje in Midden Frankrijk.

en het grootste bakstenen gebouw ter wereld

Waar ik eind juli weer naar toe mag is op dit moment nog niet bekend.

Dus: als er iets bij zit waar jullie graag naar toe zouden willen gaan, aarzel dan niet om te boeken. Je weet in ieder geval wie de reisleiding is maar dat kun je trouwens ook op de site van Kras zien als je op de vermelde datum kijkt)

Ik heb er zin in!!!

Van reisblog naar fotoboek