bestolen!!!!!!!!

25 april 2012 - Burgos, Spanje

hallo

wat me in 20 jaar reisleiding nog nooit is overkomen. Ik ben bestolen!!!!!!!!!!! ik sta in het hotel in Barcelona aan de receptie te praten met de chauffeur met mijn koffer en mijn werktas naast me en als ik dat op wil pakken om naar de bus te lopen heb ik alleen nog maar mijn koffer. Mijn werktas is gestolen. Ik die de hele dag iedereen sta na te kijken of ze wel opletten, of ze de tas wel vasthouden etc etc.

in een onbewaakt ogenblik is iemand de hal in komen lopen en heeft de tas meegenomen. Gelukkig geen geld - geen paspoort - geen bankpasjes. dat zat allemaal in mijn koffer. wel mijn papieren om te vertellen van Barcelona tot aan Madrid - mijn clipbord met kamerlijsten - hotellijsten - mijn aantekenschrift - mijn reservetickets - mijn bonnetjes o.a. van de metro etc etc.

maar het allerbelangrijkste wat weg is, is mijn notebook. met alle info voor onderweg - met foto´s en ik kan natuurlijk niet mailen. gelukkig zit ik  nu in Burgos in het hotel met een pc en kan ik even in contact komen met thuis en mijn email binnenhalen.

jullie begrijpen dus wel dat er even mediastilte is. Morgen naar Salamanca - dan via Avila en Segovia naar Madrid - met de trein naar Cordoba en dan door naar Sevilla. 30 april moet ik naar Malaga om de dag daarna een nieuwe reis te beginnen in Andalusië.

8 mei ben ik weer 1,5 week thuis en begin ik opnieuw aan deze reis (opletten in Barcelona dan). thuis volgt rest van het verhaal dus voorlopig is het hier stil op het reislog

groeten vanuit een regenachtig Burgos

Tonny

1. Francoise:
    25 april 2012
    Wat afschuwelijk Tonny, ik ben in Costa Rica alleen mijn adresboekje kwijtgeraakt, hadden ze uit mijn rugzak gepikt, maar dat was al heel lastig. Leef met je mee en gelukkig heb je zoveel parate kennis dat je je groep toch nog heel veel zult kunnen vertellen over de diverse steden.
    Heeft Ed nu op de terugweg gewicht over ?
    Wens je veel sukses verder en hoop dat je toch een goede reis hebt.
  2. Jan jansen:
    26 april 2012
    Gelukkig geen gedoe met paspoort en pasjes; laat je niet teveel door deze nare ervaring beinvloeden. Hopelijk kun je de reis zonder verdere problemen voortzetten.
    jan jansen
  3. janneke:
    26 april 2012
    Omgekeerde wereld, juist paspoort, geld en pasjes durf ik dus nooit in mijn koffer te laten, altijd in mijn handbagage. In dit geval voor jou dus goed; nog veel plezier, al zul je nu waarschijnlijk wel een nieuwe note-book moeten aanschaffen. groetjes, janneke
  4. Willy:
    26 april 2012
    Hoi Tonny. Dat noem ik nou eens pech hebben, wat een gedoe om alles weer in orde te krijgen. Ik wens je veel sterkte en hopelijk toch nog een fijne reis.

Veel groeten

Willy
  5. jan hille ris lambers:
    Hallo Tonnie,
    Dat jou dat nou moet overkomen, wat een pech! Ik wens je toch nog een fijne reis.
    Groeten
    Jan
  6. Hilde:
    27 april 2012
    Dem wat vervelend. Hopelijk heb je in Salamanca weer positieve energie op kunnen doen.

groetjes, Hilde
  7. Douwe meijer:
    27 april 2012
    hola Tony,

que lastima y muy aburrido!!

laten we het er nog uitgebreid over gehad hebben op onze laatste les. Om je te troosten heb ik een nieuwe cursist v oor je gevonden.

succes verder en goed opletten!

saludos cordiales,

douwe
  8. Corrie:
    28 april 2012
    Het kan de beste overkomen,dat weet je nu wel weer.
    Groet en toch een fijne reis verder.Gelukkig is er met je geheugen niets mis.
  9. Tonny:
    28 april 2012
    Ben ondertussen in madrid en die papieren zaten in mijnkoffer