Infomiddag reizen 2015 in Didam: zondag 1 maart 2015, De Jong Intra Vakantiess

12 februari 2015 - Waalwijk, Nederland

Hallo allemaal

info - middag Didam over nieuw seizoen  Het is alweer een paar weken geleden dat ik het laatste blog     schreef over mijn reis naar Tenerife met de Kerst. Heerlijk        genoten daar van een voor mij onbekend eiland (net als La  Gomera trouwens) met een leuke groep en heerlijk weer en niet   te vergeten met  al die heerlijkheden uit de Canarische    keuken.

Langzaamaan gaan we ook weer denken aan het komende    reisseizoen. De gidsen liggen natuurlijk al weer een tijdje in de winkels, op internet kan ook al lang geboekt worden en de dagen worden allengs weer wat warmer.

Bij mij begint het al weer aardig te kriebelen om weer op reis te gaan en gelukkig is daar op zondag 1 maart de infomiddag in Didam

Samen met een aantal collega’s zullen we u gaan informeren over een divers aanbod voor komende zomer:

Marlies Schulpen zal informatie geven over het aanbod in Griekenland en Ierland – Deborah Vlak praat u bij over Italië – Diny Kouwijzer is zeer goed op de hoogte van alle reizen door Schotland – Jan Willem Lodder weet alles over riviercruises en ik (Tonny Egberts) zal een en ander vertellen over onze reizen in Spanje/Portugal.

Wij zijn ook diegenen die een aantal van deze reizen zelf (zeer kundig) begeleiden en wij zullen dus ook op vele vragen een antwoord kunnen geven.

De dag wordt gehouden in Didam (vanwaar vele busreizen van De Jong Intra Vakanties vertrekken) en is op zondag 1 maart vanaf 12.30u

Toegang is gratis en u kunt zich aanmelden via [email protected]

Zie ik u daar? Ik hoop het

Voor die tijd ga ik echter nog met man – dochter – kleinkind (de andere is met school naar Istanbul) naar Londen volgende week: stenaline Hoek van Holland nachtboot – trein Harwich naar Londen – 2 volle dagen wandelen door de stad met 1 overnachting en dan weer trein en nachtboot naar Nederland. Ook daar heb ik erg vel zin en er zal vast wel een verslagje komen op dit blog

Groeten Tonny